اگر رضا پهلوی بخواهد به مردم ایران گزارش دهد که چه خدماتی برای آزادیشان!!! انجام داده باید چه بگوید؟
غیر از کشتار و اغتشاش و تحریم و دعوت از آمریکا برای حمله نظامی و از بین رفتن زیرساختهای کشور چه کارهایی کرده است؟
اگر رضا پهلوی بخواهد به مردم ایران گزارش دهد که چه خدماتی برای آزادیشان!!! انجام داده باید چه بگوید؟
غیر از کشتار و اغتشاش و تحریم و دعوت از آمریکا برای حمله نظامی و از بین رفتن زیرساختهای کشور چه کارهایی کرده است؟