Preloader

موشن گرافیک | انرژی هسته ای سرمایه گذاری برای آینده

زمان‌هایی که ایران تحت استعمار کشورهای بیگانه بود، نفت را ماده‌ای بدبود و بی‌خاصیت معرفی می‌کردند در حالی که تمام اقتصاد و پیشرفت آن‌ها وابسته به نفت بود.

امروز هم درباره انرژی هسته ای همین سخنان را به گونه‌ای دیگر بیان می‌کنند. جملاتی مانند این که انرژی هسته ای به چه دردی می‌خورد؟

اما واقعا انرژی هسته ای بی‌فایده و بی‌خاصیت است؟ در این موشن گرافیک توضیح داده شده است

🎬 ویدیوها

ثبت دیدگاه

دیدگاه ها