Preloader

موشن گرافیک | بهائیت؛ حامی تحریم ایران

magzin rosha
  • 1405/03/13

بهائیت
  • 1 دقیقه زمان مطالعه

تحریم، جنایتی است که کشورهای غربی با بهانه‌های مختلف علیه مردم ایران مرتکب می‌شوند تا با کوچک کردن سفره‌های آنان، زندگی را برایشان سخت و طاقت‌فرسا کنند.

اما خوب است بدانید غربی‌ها در این جنایت ضدانسانی تنها نیستند. کانون مدافعان حقوق بشر نام یک تشکل ایرانی است که مقامات آمریکا و اروپا را به تحریم‌های بیشتر علیه ایران تحریک می‌کند. آن‌ها تحریم را نوعی شیمی‌درمانی علیه مردم ایران می‌دانند و حتی به دنبال حذف ورزشکاران ایرانی از مسابقات المپیک هستند.

تحریم‌هایی که واردات دارو را نیز مختل کرده و منجر به سرگردانی بیماران ایرانی در کوچه‌پس‌کوچه‌های ناصرخسرو شده است. جالب است بدانید که منشی و همه‌کاره کانون به اصطلاح حقوق بشر، یک فرد بهایی بوده؛ تا جایی که بیت‌العدل اعظم، مرکز جهانی بهاییان که در اسرائیل واقع شده، در بیانیه‌ای رسمی از این کانون تقدیر و تشکر می‌کند.

حالا به لطف این تشکل منتسب به بهائیت، از اتحادیه اروپا و سازمان ملل گرفته تا کنگره آمریکا، علیه ایران قطعنامه‌های حقوق بشری تصویب می‌کنند. تا پیش از این گمان می‌شد که بهائیت فقط اسلام و ایمان مردم را هدف گرفته، اما انگار از خیانت به ایران و وطن نیز لحظه‌ای دریغ نمی‌کند.

🎬 ویدیوها

ثبت دیدگاه

دیدگاه ها