گسترش وسایل ارتباطی، کره زمین را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است. دهکدهای که توسط رسانهها اداره میشود. هرکس بتواند رسانهها را کنترل کند، افکار عمومی مردم را در دست خواهد داشت. شاید به همین دلیل باشد که مالک بزرگترین رسانههای دنیا، ثروتمندان یهودی و صهیونیستها هستند.
رسانههایی که علاقه زیادی به حمایت از تعداد محدودی از ایرانیان، یعنی پیروان فرقه بهائیت، دارند. همزمان با فتنه ۸۸، شبکه بیبیسی فارسی تأسیس شد تا اغتشاشات داخل ایران را ساماندهی کند. کمتر کسی میدانست که برخی از مدیران و کارمندان اصلی بیبیسی بهایی هستند؛ افرادی که با حمایت ملکه انگلستان فرصت تاختوتاز دوباره به آرامش و امنیت را پیدا کرده بودند.
اگرچه تعداد بهاییان در سرتاسر دنیا بسیار کم است، اما هر کجا کنفرانسی برگزار کنند، بزرگترین رسانههای دنیا آن را پوشش میدهند. کنفرانس پاریس از تلویزیون فرانسه پخش شد. کنفرانس شیکاگو را ۴۰۰ روزنامه آمریکایی پوشش دادند و رسانههای اسرائیلی هم که گویا یکی از وظایفشان پوشش مستمر تجمعات سران بهائیت در حیفای اسرائیل است.
از اسرائیل و آمریکا گرفته تا انگلستان و فرانسه، شبکههای تلویزیونی پربیننده و صفحات روزنامههای بانفوذ جهانی، میزبان همیشگی بهاییان هستند. گویا رسانههای صهیونیست دوستان خوبی برای خود پیدا کردهاند و دست در دست پیروان این فرقه میخواهند ایران را مانند یک ویرانه برای جهانیان نمایش دهند.