چرا ایران باید انرژی هسته ای داشته باشد؟
انرژی هسته ای یکی از انرژیهای مادر در دنیاست. یعنی دستیابی به انرژی هسته ای دهها شاخه دیگه از دانش و صنعت رو فعال میکند.
این موشن گرافیک بخشی از فواید انرژی هسته ای را توضیح داده است
چرا ایران باید انرژی هسته ای داشته باشد؟
انرژی هسته ای یکی از انرژیهای مادر در دنیاست. یعنی دستیابی به انرژی هسته ای دهها شاخه دیگه از دانش و صنعت رو فعال میکند.
این موشن گرافیک بخشی از فواید انرژی هسته ای را توضیح داده است