شبکه ایران اینترنشنال اگر در طول تاریخ ایران مشغول فعالیت بود، حتما کنار متهاجمان به ایران میایستاد همانطور که امروز کنار ترامپ و نتانیاهو ایستاده است.
وقتی اسکندر حمله کرد میگفت: تخت جمشید آتش گرفت؛ فدای سر آزادی مردم
زمانی که چنگیز حمله کرد و میلیونها ایرانی را کشت میگفت: چنگیز به ایران حمله نکرده است، به حکومت خوارزمشاهیان حمله کرده است.
زمانی که انگلیسیها باعث قحطی شدند و میلیونها ایرانی از گرسنگی از دنیا رفتند، میگفت: این قحطه هم هزینه آزادی مردم است
و زمان حمله صدام به ایران میگفتند: صدام میخواهد مردم را از چنگال استبداد نجات دهد!